La Federació Catalana DOP – IGP engega la campanya d’exteriors ‘Tria’ns!’

7.11.2023

La Federació Catalana DOP – IGP engega la campanya d’exteriors Tria’ns! Busca els aliments amb DOP-IGP, una iniciativa per millorar el reconeixement dels segells de qualitat certificada Denominació d’Origen Protegida (DOP) i Indicació Geogràfica Protegida (IGP) entre els consumidors finals. Una campanya de branding que es podrà veure fins al 25 de desembre en diverses línies de transports públics a Barcelona i l’àrea metropolitana.

Josep Pere Colat, president de la Federació Catalana DOP – IGP, explica que “cal seguir treballant en campanyes d’identificació de les certificacions europees DOP i IGP a Catalunya i, especialment a Barcelona i l’àrea metropolitana, perquè és la zona on hem detectat que hi ha més consumidors que no reconeixen els segells i altres que els reconeixen però els associen amb aliments de fora de Catalunya i no tan amb els productes de qualitat catalans”.

La campanya, que compta amb una gràfica desenfadada i vistosa, estarà visible en diversos vagons de la línia del Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) que té un recorregut des de Plaça Catalunya de Barcelona fins a Terrassa i Sabadell, de manera alterna, i també amb oppis a la línia de Barcelona al Vallés/Llobregat, a més a més de diverses línies de bus de l’àrea metropolitana.